Lewis de Monaco
26 mai 2019Hamilton a adus echipei Mercedes a șasea victorie consecutivă din 2019
Fanii Skoda sunt familiarizaţi cu versiunile Scout ale familistelor mărcii iar cehii folosesc această denumire pentru a evidenţia şi versiunea pentru amatorii de teren accidentat a SUV-ului Kodiaq. Tracţiunea integrală, pachetul de protecţie pentru drumuri grele, suspensiile opţionale DCC cu mod de lucru off-road, asistenţa la pornirea în rampă şi la coborârea pantei sunt principalele echipamente care predispun la atacarea unor condiţii de rulare mai dificile, alături de unghiurile de atac şi de degajare, de 22 şi, respectiv, 23,1 grade. Unghiul de rampă este de 19,7 grade.
Motorul, sistemul de frânare, conductele de combustibil şi cablajele sunt mai bine protejate iar la acţionarea butonului pentru selectarea modului off-road, suspensiile, ASR-ul şi ABS-ul îşi schimbă setarea, răspunsul acceleraţiei este uşor întârziat, in timp ce diferenţialul blocabil electronic reacţionează mai rapid.
Skoda Kodiaq Scout este disponibil cu două motoare pe benzină şi două diesel: 1,4 TSI 150 CP; 2,0 TSI 180 CP; 2,0 TDI 150 CP; 2,0 TDI 190 CP. Versiunea mai curajoasă în off-road a SUV-ului ceh poate fi recunoscută la exterior după geamurile cu tentă închisă şi datorită scuturilor şi detaliilor argintii ca grila radiatorului, barele de pe plafon, ornamentele geamurilor.