Lewis de Monaco
26 mai 2019Hamilton a adus echipei Mercedes a șasea victorie consecutivă din 2019
Lansat în 2015, modelul francez care împarte platforma cu X-Trail și Qashqai în cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi evoluează printr-o ușoară restilizare, motorizări și echipamente noi. S-au introdus farurile LED, un nou ecran multimedia, scaune redesenate mai bine profilate, finisaje inedite.
Kadjar adoptă un motor pe benzină 1.3 TCe cu două versiuni de putere: TCe140 GPF (240Nm la 1600 rpm) și TCe 159 GPF (260 Nm la 1750 rpm), ambele disponibile cu tracțiune față, cutie manuală sau automată EDC.
În gama diesel, Kadjar propune 2 motoare modernizate şi echipate cu un sistem selectiv de reducere catalitică (SCR), considerat cel mai eficient sistem de post-tratare a oxizilor de azot (NOx). Această tehnologie reduce emisiile poluante ale motoarelor, fără niciun impact asupra performanței. Motorul 1.5 Blue dCi 116, disponibil cu o cutie de viteze manuală, este echipat cu „overboost„, asigurând o creștere temporară a puterii și un cuplu suplimentar. Acesta oferă un plus de 4 kW (+5 CP) de putere și un cuplu de 25 Nm.
Motorizarea de top, 1.7 Blue dCi 150 este cuplată la o cutie de viteze manuală şi oferă transmisie 4×4. Are o putere mai mare cu 20 CP față de modelul precedent. Aceasta va fi disponibilă în gama din România în al doilea trimestru al anului.