Lewis de Monaco
26 mai 2019Hamilton a adus echipei Mercedes a șasea victorie consecutivă din 2019
Odată cu lansarea SUV-ului Kodiaq, Skoda introduce noua sa ofertă de servicii pentru conectivitate, « online mobile Skoda Connect » . Serviciile sunt de două tipuri : Infotainment Online oferă informaţii şi facilitează navigaţia, în timp ce Care Connect oferă asistenţă şi permite accesarea maşinii de la distanţă.
Infotainment Online, disponibil la Kodiaq echipată cu navigaţie Amundsen sau Columbus, se distinge prin funcţia care oferă informaţii, online, din trafic, sugerând rutele care evita ambuteiajele. Columbus foloseşte Google Earth şi Google StreetView. Nu lipsesc informaţiile personalizate: preţuri la combustibil, parcare, ştiri, meteo.
Care Connect, compus din Proactive Service şi Remote Access , este standard începând cu echiparea Ambition. Din categoria Proactive face parte şi funcţia Emergency Call, care, în caz de accident, transmite automat sau manual toate datele necesare, către o centrală dedicată. Tot prin funcţia Proactive, proprietarul poate fi programat la service, fiind contactat din timp, înainte de scadenţa reviziei, de exemplu. Remote Acces, accesibilă de pe smartphone prin intermediul aplicaţiei Skoda Connect, te informează dacă luminile sunt aprinse sau uşile sunt închise, chiar şi despre cantitatea de carburant din rezervor. Parking Position te ajută să găseşti maşina, eventual activând claxonul şi luminile de semnalizare. Prin portalul Skoda Connect, se pot transfera serviciile pe computerul utilizatorului.
Serviciile Care Connect oferite în cadrul ŠKODA Connect pot fi accesate gratuit în primul
an de la achiziţia unui automobil nou ŠKODA KODIAQ. Ulterior, serviciile funcţiei de
Access de la distanţă trebuie plătite, iar celelalte servicii Care Connect (Proactive
Services şi Emergency Call) pot fi utilizate gratuit încă 13 ani.