Lewis de Monaco
26 mai 2019Hamilton a adus echipei Mercedes a șasea victorie consecutivă din 2019
Hyundai, în calitate de partener oficial FIFA 2017, demarează campania ”Be there with Hyundai” (Fii acolo împreună cu Hyundai), prin intermediul căreia iubitorii fotbalului au sansa de a câstiga bilete la meci, prin dezvoltarea unui slogan pentru susţinerea echipei favorite.
Creatorii celor mai bune mesaje, pentru fiecare dintre cele opt ţări înscrise la turneu, vor avea oportunitatea de a urmări din tribune echipa preferată. În plus, fiecare slogan câştigător va fi inscripţionat pe autobuzul echipei pentru care a fost realizat!
“Prin intermediul acestui parteneriat oferim iubitorilor fotbalului posibilitatea de a participa la unul dintre cele mai mari turnee sportive din lume şi de a beneficia de experienţe peste aşteptări”, a declarat Scott Noh, Head of Overseas Marketing al Hyundai Motor.
Campania „Be There With Hyundai”, un program încheiat împreună cu FIFA, a fost lansată în 2006. Pentru prima dată, anul acesta suporterii Hyundai au ocazia de a călători împreună cu echipa preferată, în autovehiculul oficial al evenimentului. Sloganurile pot fi înscrise în perioada 1 – 30 martie, pe pagina http://www.fifa.com/confederationscup/games/be-there-with-hyundai/index.html
După încheierea primei etape, cele mai bune trei sloganuri pentru fiecare ţară vor fi supuse votului online, în intervalul 18 aprilie – 1 mai. Textele câştigătoare vor fi publicate începând cu data de 15 mai, pe website-ul campaniei, dar şi pe reţelele de socializare ale Hyundai Motor şi ale FIFA.
Cupa Confederaţiilor FIFA reprezintă un turneu organizat o dată la patru ani, în cadrul căruia concurează ţările campioane continentale, echipa ţării gazdă, precum şi ţară câştigătoare a ultimei ediţii a Cupei Mondiale FIFA. Cele opt participante sunt: Australia, Camerun, Chile, Germania, Mexic, Noua Zeelandă, Portugalia şi Rusia.