Lewis de Monaco
26 mai 2019Hamilton a adus echipei Mercedes a șasea victorie consecutivă din 2019
Mercedes-Benz România lansează prima sa campanie de brand – Pe urmele celor mai buni – prin care îşi propune să îi sprijine pe cei mai ambiţioşi români şi să evidenţieze parteneriatul de succes pe care l-a dezvoltat până acum la nivel local.
Pornind de la deviza Mercedes-Benz, potrivit căreia, pentru a deveni cel mai bun trebuie să trăieşti excelenţa prin puterea exemplului, “Pe urmele celor mai buni” vine în întâmpinarea românilor, conectandu-i cu parteneri inovatori şi de încredere, cu sprijinul ambasadorilor Mercedes-Benz în România: Andreea Esca, Camelia Potec, Andi Moisescu şi Cătălin Ştefănescu.
Cei patru mentori îşi prezintă propriile poveşti de succes, aliniate strategic cu viziunea Mercedes-Benz, de a fi cei mai buni. Românii sunt încurajaţi să se înscrie online în competiţia „Pe urmele celor mai buni” (pe website-ul www.peurmelecelormaibuni.ro) şi, astfel, să se apropie de îndeplinirea proiectelor la care lucrează. Patru câştigători vor beneficia de sesiuni de consultanţă din partea mentorilor, filmate şi prezentate în cadrul primului show online marca Mercedes-Benz în România, pe acelaşi website.