Lewis de Monaco
26 mai 2019Hamilton a adus echipei Mercedes a șasea victorie consecutivă din 2019
Cele două mărci, Alpine şi Renault, vor prezenta la Salonul Auto de la Geneva, două noutăţi, în egală măsură tradiţionaliste şi moderne. Pe de o parte, cu noul A110, Alpine reînvie legendarul model sportiv prin tehnologia modernă, făcând uz intens de aluminiu, pentru perfomante bazate pe masă redusă şi agilitate. Datele tehnice vor fi disponibile la Salon. În acelaşi timp, Renault înnoieşte cel mai vândut crossover al segmentului B în Europa (215.670 unităţi în 2016), întruchiparea modernă a automobilelor sale „chic” şi practice, care au atras fani şi vânzări pe măsură de atâtea ori în istoria sa.
Captur menţine elementele esenţiale care au contribuit la succesul sau, inclusiv caroseria în două nuanţe. Posibilităţile de personalizare au fost însă extinse cu două noi culori – Atacama Orange şi Ocean Blue, la care se adaugă o nouă culoare de plafon – Platinum Gray. Clienţii pot alege acum din peste 30 de combinaţii dferite pentru a-şi personaliza propria maşină.
Noul model face un pas mai departe în acest proces al diferenţierii, propunând şase pachete de personalizare a interiorului şi o diversitate de culori – Ivory, Ocean Blue, Caramel, Red, Satin Chrome şi Patina Chrome. Pentru exterior sunt propuse cinci pachete: Ivory, Ocean Blue, Capuccino, Red şi Atacama Orange (pentru şuruburile roţilor şi protecţiile pentru pasajele roţilor).
Noul Captur este echipat, în funcţie de versiuni, cu proiectoare full LED Pure Vision. Grila a fost redesenată, primind o nouă bandă cromată, care se regăseşte şi pe alte modele crossover Renault.
Patru tipuri de pneuri sunt disponibile pentru primele trei niveluri de echipare: două de 16”, Extrême & Adventure, şi două de 17”, Emotion & Explore.
De la al treilea nivel de echipare, Captur poate fi echipat cu un pavilion vitrat fix.